2015-11-26
Вступ до школи – переломний момент у житті дитини. Він пов’язаний з новим типом стосунків з оточенням (ровесниками й дорослими), новим видом нової діяльності (навчальної, а не ігрової). Цей період вимагає особливої уваги з боку батьків, вчителів, шкільного психолога тощо.
Нові умови навчання й виховання висувають вищі вимоги до інтелектуальної діяльності, особистісного розвитку, до рівня сформованості в дітей навчальних знань, умінь, навичок. Процес пристосування до шкільних вимог і порядків, до нового оточення, до нових умов життя називається адаптацією до школи.
Саме цій проблемі було присвячене міське методичне об’єднання працівників психологічної служби міста. Засідання було проведене 26 листопада на базі ЗШ №5.
За круглим столом учасники обговорили прояви шкільної дезадаптації, визначили її причини і шляхи подолання.
Практичні психологи поділились досвідом роботи з подолання труднощів першокласників.
Практичний психолог ЗШ №5 Баландін А.П. провів з учнями першого класу корекційно-розвивальне заняття «Самооцінка дитини як першооснова формування особистості школяра».