сприяти вирішенню освітніх задач, професійній гнучкості, формуванню готовності до особистісного, професійного, політичного вибору, формуванню соціальної компетентності як передумови ефективної соціалізації молоді;
акцентувати увагу на збереженні і зміцненні психічного здоров’я учасників освітнього процесу;
здійснювати комплексний і системний вплив на всіх учасників освітнього процесу з метою формування моделі поведінки, заснованої на взаємній повазі та недопущенні насильства в міжособистісних стосунках, спільній діяльності;
вживати соціальних, правових, психолого-педагогічних та інших заходів, спрямованих на виявлення та усунення причин і передумов, що сприяють торгівлі дітьми;
упроваджувати в закладах освіти освітні програми з протидії торгівлі дітьми;
вживати заходів, що сприяють викоріненню передумов торгівлі людьми, зокрема щодо попередження насильства в сім'ї та дискримінації за ознакою статі;
залучати до співпраці представників громадських та міжнародних організацій, які працюють у цій сфері.